Seymour Parrish (Robin Williams) egy nagyáruház fotóelőhívó üzletében dolgozik már évek óta. A Yorkin család a kedvenc vásárlói, akik már évek óta, hozzá járnak a fotóikat előhívatni. Ám Yorkinék nem tudják, hogy Seymour titokban minden fotójukat két példányban hívatja elő és egyet magának tesz el. Seymour úgy gondolja, hogy ez a család az ő családja is, és az évek alatt összegyűjtött sok-sok fénykép tulajdonában egyre közelebb kerül a családhoz, egyre jobban megismeri őket. De a kedves emberi arc mögött egy kevésbé ártatlan cél lebeg. Be szeretne kerülni, férkőzni a család házába, életébe.
Ez a 2002-es thriller a fénykép előhívás egy ma már kevésbé jelentős oldalát mutatja be, hiszen ma a digitális fotózás korában már sokan maguknak nyomtatunk, vagy csak egyszerűen a merevlemezen és más adathordozón tároljuk a fotóinkat.
De vajon mi Seymour célja, miért ragaszkodik ennyire ehhez a családhoz? A film izgalmasan mutatja be a néző számára, hogy milyen ember is ő valójában. Bár a film már 18 éves, és a klasszikus fotózás és fotóelőhívást alkalmazza, mint eszközt Seymour számára, hogy többet megtudjon a családról. De a mondanivalója ma se lehetne kevésbé aktuális. Ma, amikor emberek milliói osztanak meg nap, mint nap fotót magukról a különféle social média felületeken. Anélkül, hogy tudnánk, kik és miért nézik, követik őket.
A fotózást szakmailag csak kevésbé érintő, de érdekes thrillert keresünk, akkor ezt a filmet bátran megnézhetjük.
A film előzetese: https://youtu.be/vjIBX5RrG4Q
Comments